InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  BIH Ponedjeljak, 16.07.2018 || Vina slavonije prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Završen “InHoReCa ConFest”  |  “Sarajevo InHoReCa Confest” ugostit će mnoge ugledne turističke djelatnike  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Franck svojim vrhunskim espressom “Stretto” oduševio Sarajlije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Uspješno završen prvi festival hotelskih operacija  |   DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015   |  Nikad većeg uspjeha jednog BiH vina na Decanteru!  |  Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu  |  Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama  |  Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj  |  Plantago čajevi obilježili vikend na planinskim ljepoticama  |  Započinje druga faza globalne inicijative coffee&climate  |  Glasajte i odaberite najbolju vinariju s turističkog aspekta u regiji  |  Bocuse d'Or slavi 30. godišnjicu  |   ||
   

BiH: Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca

20.11.2017

Ovaj dan se u svijetu obilježava u više od 60 zemalja, kao i u BiH. Tom prilikom, u Sarajevu sada već tradicionalno, uz mnoštvo informativno-edukativnog sadržaja, kako za muškarce, tako i za sve posjetioce, koji su 19.11. bili u TC Alta, održan je jedinstven događaj sa kojeg je poslana poruka o važnosti zdravlja muškaraca, prevenciji i borbi protiv raka prostate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Wilkinson kutku posjetioci su imali priliku osvojiti mnoštvo vrijednih poklona, te na zabavan način informisati se o trendovima brijanja u svijetu, Wilkinson inovacijama i aktivnostima koje su privukle najviše pažnje ovog dana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naime, centralni događaj bio je brijanje poznatog bh. novinara, čiji je zaštitni znak posljednjih pet godina bila brada. Na licu mjesta je demonstrirana snaga i moć novih Wilkinson proizvoda, u sklopu kampanje Wilkinson Xtreme 3 No.1 in Germany, gdje je u par poteza uklonjena brada s lica našeg Muhameda Mizića, i kreiran potpuno novi imidž.

 

Brojne kompanije iz BiH su prepoznale Dan muškaraca kao koristan i zanimljiv način da predstave svoje proizvode i usluge.

Do narednog dana muškaraca, ostanite dobri očevi, braće i muževi, vodite računa o svom zdravlju i uživajte u životu.


Nazad
 

 
 
 
back to top