InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  BIH Četvrtak, 18.01.2018 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Uspješno završen prvi festival hotelskih operacija  |   DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015   |  Nikad većeg uspjeha jednog BiH vina na Decanteru!  |  Održana pres konferencija Njemačke turističke zajednice u Sarajevu  |  Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama  |  Treću godinu zaredom Jana proglašena najpopularnijim bezalkoholnim pićem u Hrvatskoj  |  Plantago čajevi obilježili vikend na planinskim ljepoticama  |  Započinje druga faza globalne inicijative coffee&climate  |  Glasajte i odaberite najbolju vinariju s turističkog aspekta u regiji  |  Bocuse d'Or slavi 30. godišnjicu  |  Starbucks povlači alkohol iz svojih lokala  |  Jaffa paketići za 1000 mališana na Holiday Marketu  |  PRESTIŽNE NAGRADE ZA VINARIJU PODRUM VUKOJE 1982  |  Osnovci pakiranja Dukat trajnog mlijeka oslikali mliječnim brkovima  |  Treći, adventski zagrebački Wine & Music održat će se 17. decembra  |  Sarajevsko nefiltrirano- nova pivska poslastica iz Sarajevske pivare   |  VINARIJA MATOŠEVIĆ UPRILIČILA DRUŽENJE I DEGUSTACIJU VINA U LAVA CONCEPT RESTORANU  |   ||
   

DANSKA: Carlsberg pojačao prodaju u istočnoj Europi

15.11.2016
Danski pivar Carlsberg podigao je prognozu visine prihoda za ovu godinu, ohrabren tempom smanjena troškova na globalnoj razini i pojačanom potražnjom na krhkom istočnoeuropskom tržištu.

Organski operativni profit će biti uvećan za 5%, priopćeno je iz kompanije.
 
Izvršni financijski direktor Heine Dalsgaard objasnio je kako je kompanija zadovoljna tempom smanjenja troškova za 297 milijuna dolara, čemu je najviše doprinijelo zatvaranje 11 pogona u Kini. S druge strane, prodaja je u istočnoj Europi skočila za 16% na organskoj osnovi u trećem kvartalu, gotovo 3 puta više od predviđanja analitičara, a najviše zahvaljujući dobrim rezultatima u Rusiji, Carlbergovom najznačajnijem tržištu.
 
 

Rast maloprodajnih cijena i toplije vrijeme također su doprinijeli skoku prodaje.

Nakon dugog razdoblja pada prodaje, istočna Europa se budi, ali Rusija je Rusija i tek ćemo vidjeti šta će se događati na tom tržištu, izjavio je izvršni direktor Cees’t Hart i dodao da kompanija očekuje da će se tržište piva u Rusiji suziti 4 do 5% u 2017. godini zbog zakona o veličini boca. Rusija je najavila da će od siječnja zabraniti proizvodnju, a od srpnja prodaju piva u plastičnim bocama većim od 1,5l.
 
Hart je dodao da kompanija poštuje izbor Donalda Trampa za američkog predsjednika, kao i da novi politički scenarij neće utjecati na partnerstvo Carlsebrga s pivarom Brooklyn Brewery, čija piva distribuira na pojedinim europskim tržištima, uključujući Veliku Britaniju.

Nazad
 
 
 
 
back to top